باربری در گیشا

باربری گیشا - اتوبار گیشا - باربری در گیشا - اسباب کشی در گیشا - بسته بندی لوازم منزل

باربری در گیشا

باربری گیشا - اتوبار گیشا - باربری در گیشا - اسباب کشی در گیشا - بسته بندی لوازم منزل

نه توصیه هوشمندانه قبل از اسباب کشی

 بزودی از هیجان مستقر شدن در خانه جدیدتان کاسته شده و وحشت باز کردن جعبه ها و جا به جا کردن آن ها جایگزین می شود. در این جا ما توصیه های کارشناسی تایید شده ای ارایه می دهیم تا در زمان اسباب کشی کاملا آماده باشید.

وسایل خود را آراسته و محکم بسته بندی کنید.  بهتر است که تمام وسایل خود را بسته بندی کنید، تمام سعی خود را به کار برید تا بسته بندی ها محکم و مرتب باشند. با انجام این کار شما می توانید اسباب کشی راحت و مطمنی داشته باشید.

برچسب زدن بر روی جعبه ها

جعبه ها را با نوار چسب های پهن یا طناب محکم ببندید و بعد بر روی آن برچسب بزنید، بر روی برچسب نام وسایلی که در آن جعبه بسته بندی شده را بنویسید تا در موقع باز کردن آن دچار مشکل نشوید.

کمدها را بسته بندی نکنید

برای اسباب کشی از اتوبار و باربری های متخصص و ماهر کمک بگیرید و از آنها بخواهید تا در روز اسباب کشی برای شما جعبه، قفسه لباس بیاورند. شما می توانید به جای اینکه لباس های خود را داخل چمدان بگذارید، براحتی آن ها را در جعبه لباس آویزان کرده و به راحتی به خانه جدید ببرید. بدین ترتیب دیگر لازم نیست تا شما زمان زیادی برای اتو کردن لباس ها صرف کنید.

وسایل رفاهی را در منزل جدید فراهم کنید

بسته بندی اثاثیه بسیار مهم و کلیدی است. هنگامی که به زمان اسباب کشی نزدیک می شوید بهتر است که با شرکت خدمات تماس گرفته و از آن ها بخواهید که خدمات رفاهی را در منزل جدید شما فراهم کنند. انجام دادن این کار بسیار مهم است اگر که منزل جدید شما نوساز بوده و یا مدت زمان زیادی خالی بوده باشد.

به آسانی خداحافظی کنید

رفتن از یک خانه با احساسات عاطفی شدید می تواند رنج آور باشد. سعی کنید احساسات خود را کنترل کرده و برای رفتن به خانه جدید، دکوراسیون جدید و آشنا شدن با چیزهای نو هیجان زده شوید، بدین ترتیب می توانید از رنج دوری خود بکاهید.

وسایل بسته بندی نشده را قبل از اسباب کشی به منزل جدید منتقل کنید

سعی کنید قبل از اسباب کشی وسایلی مانند لباس ها و وسایل بسته بندی نشده داخل حمام و دستشویی را به منزل جدید ببرید. زیرا جا به جا کردن این وسایل بدون جعبه در شلوغی روز اسباب کشی بسیار سخت خواهد بود.

زندگی در منزل جدید را تجسم کنید. اعتراف :

زمانیکه باربرها فرش ها را به داخل خانه می آورند شما می توانید جای تابلو ها را در خانه تجسم کنید. با باز کردن وسایل بسته بندی شده در خانه جدید می توانید احساس کنید که در خانه خودتان هستید. اگر با مکان های جدید خیلی دیر احساس راحتی می کنید شما می توانید با باز کردن تابلو ها و وسایل مورد علاقه تان و طراحی و دکور کردن آنها خیلی سریعتر با خانه جدیدتان کنار آمده و احساس راحتی کنید.

با همسایه های جدید خود ملاقات کنید

مطمئنا، یک سلام دوستانه با مقداری غذای خانگی می تواند راه خوبی برای آشنایی با همسایه های جدیدتان باشد. همچنین می توانید برای انتخاب رنگ برای اتاق ها و دکوراسیون از همسایه خود کمک گرفته و بدین ترتیب با آن ها آشنا شوید.

کشف محله جدید

می توانید در محله جدید خود پیاده روی کرده و خود را به همسایه ها و مغازه های اطراف معرفی کنید. بدین صورت می توانید برای کودک خود مهدکودک خوب و برای نوجوان خود یک مدرسه مناسب پیدا کنید