باربری در گیشا

باربری گیشا - اتوبار گیشا - باربری در گیشا - اسباب کشی در گیشا - بسته بندی لوازم منزل

باربری در گیشا

باربری گیشا - اتوبار گیشا - باربری در گیشا - اسباب کشی در گیشا - بسته بندی لوازم منزل

اتوبار جماران - اسباب کشی و باربری جماران

باربری جماران در امر اسباب کشی قدم به قدم شما را همراهی خواهد کرد .

باربری جماران با بیش از دو دهه سابقه درخشان و تجربه های کاربردی در زمینه بسته بندی و حمل و جا به جایی اثاثیه در خدمت همشهریان گرامی در تهران و حومه می باشد .

خدمات اتوبار جماران بصورت تمام وقت ارائه می گردد زیرا زمان مطلوب مشتری های خود را نیز در نظر می گیریم . مشتری های ما قشر خاصی نیستند تمام کسانی که با ما تماس می گیرند و مشاوره می گیرند با توجه به زمان مناسب از خدمات بهره می گیرند .

حتی هزینه ها به صورت ریز و مشخص در اختیار شما قرار می گیرد تا با توجه به صرفه اقتصادی خود از خدمات بهره بگیرید و یا حتی برخی را حذف کنید .

باربری جماران


خدمات گسترده باربری جماران در زمینه اسباب کشی و باربری به شرح زیر می باشد .

  • مشاوره و راهنمایی پیش از شروع بسته بندی و یا حمل و نقل : با یک تماس از خدمات مشاوره ما به صورت رایگان بهره بگیرید .
  • ارسال تجهیزات مورد نیاز بسته بندی با قیمت مصوب ( در صورت درخواست مشتری )
  • اعزام نیروی متخصص در زمینه بسته بندی ( در صورت درخواست مشتری )
  • ارسال خودور متناسب با اثاثیه ( وانت بار ، نیسان ، خاور ، کامیون و ... )
  • اعزام نیروهای زبده و با تجربه در امر حمل اثاثیه
  • اعزام نیروهای توانمند و متبحر برای حمل و جا به جایی اثاثیه سنگین و بد بار
  • اعزام نیروهای خانم برای محیط های مختص بانوان ( در صورت درخواست مشتری )
  • جابه جایی و چیدمان اثاثیه طبق در خواست و سلیقه مشتری
  • تضمین سلامت روان مشتری و سلامت اثاثیه
  • بیمه باربری در صورت درخواست مشتری

ما بهترین قیمت و بالاترین خدمات باربری خود را تضمین می کنیم . هدف ما جذب مشتری برای همیشه می باشد .

فوت‌وفن اسباب‌کشی

فوت‌وفن اسباب‌کشی

کل هفته را نخوابیده بود، به نظر خودش همه چیز را در نظر گرفته بود، اما درست در لحظات آخر، همه چیز تغییر کرد و اسباب‌کشی خانه به یکی از مشکل‌ترین کارهای عمرش بدل شد. می‌خواهید اسباب‌کشی کنید؟ چنین کارهایی می‌تواند یک تجربه شیرین و گاهی تلخ را به دنبال داشته باشد.

 تصویر فوت‌وفن اسباب‌کشی

رسم است که برای انجام صحیح یک کار بزرگ از افراد باتجربه نظرخواهی کنیم. تجربه‌های ریز و درشت می‌تواند کمک موثری برای بالا بردن کارایی ما باشد. این گزارش مجموعه‌ای از تجربه‌های ریز و درشت است که دانستن آنها می‌تواند به شما هم کمک کند!


معمولا جابه‌جا کردن وسایل سنگین در منازل کار بسیار دشواری است. شما هم حتی اگر یک‌بار اقدام به اسباب‌کشی کرده باشید از این دشواری اطلاع دارید. اما مساله مهم این است که در این مواقع باید کار را به کاردان سپرد. هیچ وقت هوس نکنید یخچال یا ماشین لباسشویی را خودتان جابه‌جا کنید، حتی اگر منزل جدید طبقه همکف باشد. چرا که کارگرانی که در این زمینه تجربه دارند نه تنها بدن آماد‌ه‌تری برای این نوع وسایل سنگین دارند، بلکه ترفندهایی هم برای جابه‌جایی دارند. ترفندهایی که فقط با تجربه به دست می‌آید و شاید یک بی‌توجهی کوچک؛ خرج اساسی روی دست شما بگذارد. برای جابه‌جایی وسایل منزل و حتی اداره، بهترین راه‌حل مشورت با شرکت‌های اتوبار است که با ماشین‌های بزرگ خاور وسایل را جابه‌جا می‌کنند. معمولا همراه با هر خاور طبق تجربه قبلی چندین نفر کارگر هم فرستاده می‌شود . پس بهتر است از قبل به فکر تهیه آب و شربت و میوه باشید و تدارک این‌گونه موضوعات خستگی درکن را ببینید وگرنه ممکن است کارگرهای خسته بارها را دیرتر جابه‌جا کنند و یا این‌که برای رفع خستگی ساعت‌های بیشتری را به استراحت بگذرانند و این مساله به ضرر شماست چرا که اغلب اتوبارها هزینه اسباب‌کشی را ساعتی حساب می‌کنند. وقتی برای بستن قرارداد به شرکت اتوبار مراجعه می‌کنید، سعی کنید سوال‌های زیادی بپرسید تا از جزییات ماجرا باخبر شوید. چرا که معمولا مسوولان این شرکت‌ها خود را موظف به توضیح تمام مسائل نمی‌دانند و در نتیجه صورتحساب شما کمرشکن می‌شود. بدانید که چند کارگر قرار است فرستاده شود. بدانید که آیا دستمزدها ساعتی حساب می‌شود؟ بدانید که در نهایت باید هزینه‌ها را به چه کسی پرداخت کنید و در واقع رئیس تیم چه کسی است؟ بدانید که آیا واقعا سرساعت مراجعه خواهند کرد؟ بدانید که آیا هزینه یخچال و بوفه شیشه‌ای شما جدا حساب خواهد شد یا نه؟

  ادامه مطلب ...

اشتباهاتی که باعث بهم ریخته نشان دادن خانه می شوند

مشکل از تابلوی هنری است 
استفاده از یک تابلو نامربوط به دکور خانه و یا تابلویی که سایز مناسبی نداشته باشد می تواند به راحتی یک فضا را بی نظم نشان دهد. بسیار مهم است تابلویی که آویزان می کنید به رنگ دیواری که پشتش است بیاید. تابلویی که خیلی کوچک باشد می تواند باعث بی نظمی شود، و تابلویی که بیش از حد بزرگ باشد می تواند اتاق را کوچک و بی الگو نشان دهد. توصیه می شود هر قطعه از لوازم دکور به شکلی به قطعات دیگر مربوط شود. برای مثال اگر فرشی ۵ فوتی دارید، تابلویی ۴ فوتی انتخاب کنید. هنر در برقرار کردن ارتباط بین وسائل خانه است. 
بسیار مهم است تابلویی که آویزان می کنید به رنگ دیواری که پشتش است بیاید 
 
 
استفاده از لوازمی که به مراقبت زیاد احتیاج دارد 
اگر نمی خواهید دائما در حال اسپری کردن و پاک کردن باشید، پس بهتر است از وسائلی که دائما به تمیز کردن و رسیدگی نیاز دارند دور بمانید. برای مثال گرد و غبار بیشتر خود را روی سطوح تیره یا چوبی نشان می دهد. همچنین اثر انگشت نیز روی شیشه ها و آینه ها بیشتر خودنمایی می کند. همیشه حواستان به وسائلی که زودتر کثیف می شوند باشد و ابتدا آنها را تمیز کنید. 
پس بهتر است از وسائلی که دائما به تمیز کردن و رسیدگی نیاز دارند دور بمانید 
 
 
کهنه به نظر آمدن دیوارها 
بهتر است بیشتر به سمت رنگ های روشن و آسمانی بروید. رنگ های گرفته ممکن است فضا را کثیف و قدیمی نشان دهد. این بدان معنا نیست که این رنگ ها بد هستند، فقط مقداری حس قدیمی بودن را منتقل می کنند، و معمولا مردم چیزهای قدیمی را با شلختگی مرتبط می کنند.
بیشتر به سمت رنگ های روشن بروید، رنگ های گرفته فضا را کثیف و قدیمی نشان دهد 
 
 
قاب عکس هایتان کج است 
برای چیدمان چندین عکس در کنار هم یا به شکل گالری، توصیه می شود از قبل برنامه ریزی کنید. ابتدا به چیدمان دلخواهتان برسید و جای هر قاب را مشخص کنید و سپس با دقت و طوری که محل قرار گرفتن قاب ها شلوغ و بی نظم جلوه نکند آنها را بچینید. گاهی قاب ها مانع یکدیگر می شوند و همین باعث شلخته شدن گوشه ای از خانه می شود. اگر می خواهید قاب ها را آویزان کنید نیز باید حتما از قبل برای تمام قاب ها برنامه بریزید تا الگویی بد شکل روی دیوار به وجود نیاید. 
برای چیدمان چندین عکس در کنار هم یا به شکل گالری، توصیه می شود از قبل برنامه ریزی کنید
 
 
سیم ها در معرض دید هستند 
هیچ چیز به اندازه یک مشت سیم درهم فرو رفته نمی تواند بهم ریختگی را نشان دهد. تمام این نقاط خانه را شناسایی کنید و با راهی هوشمندانه این اشکالات را بپوشانید. برای مثال سیم های کامپوتر را می توانید از پشت میز یا پشت دکور رد کنید و سیم هایی که آویزان است را در یک سبد زیر میز بگذارید. 
راهی هوشمندانه برای سیم های درهم فرو رفته و بهم ریختگی پیدا کنید 
 
 
در وسائل دکوری زیاده روی کرده اید 
وقتی لوازم دکوری را روی میزها یا قفسه ها می چینید مطمئن شوید همه چیز گروه بندی شود، همچنین مطمئن شوید بین وسائل فضا باشد، مثلا روی دیوار یک فضای بزرگ سفید لازم است. اگر روی یک میز همه چیز گروهی چیده شود ( مثلا در سه گروه ) بیشتر به چشم می آیند. داشتن دکوری زیبا به تعداد لوازم دکوری نیست، بلکه چیدمان مهم است. 
داشتن دکوری زیبا به تعداد لوازم دکوری نیست، بلکه چیدمان مهم است 
 
 
سایز قالیچه تان درست نیست 
برای جمع و جور کردن فضای اتاق نشیمن، و یکپارچه کردنش، مطمئن شوید که قسمت جلوی تمام مبل ها درست بالای قالیچه قرار می گیرد. 
 برای یکپارچه کردن، مطمئن شوید که قسمت جلوی تمام مبل ها درست بالای قالیچه قرار می گیرد 
 
 
کاناپه و بالش ها به نظر صاف نمی آیند 
روکش چروک خورده و دفورمه شدن روکش کوسن ها می تواند باعث شلخته شدن هر اتاق نشیمنی شود. همه روکش ها را با دقت صاف کنید تا همه چیز یکسان و هموار باشد. 
 روکش چروک خورده و دفورمه شدن روکش کوسن ها باعث شلخته شدن هر اتاق نشیمنی شود 

اتوبار یوسف آباد

**باربری یوسف آباد**اتوبار یوسف آباد**↔باربری آنلاین یوسف آباد↔fright_yosefabad ↔اتوبار باربری یوسف آبادخاور ۶متری↔ نیسان مجهز باچادربرزنتی اتوباریوسف آبادباربری 


 

(گیلان مازندران سرویس دهی به. تمام نقاطحمل اثاث یوسف آباد اتوبارحمل اثاث یوسف آباد وانت باریوسف آباد

نیسان باریوسف آبادباربری درمحدوده یوسف آباداتوباردرمحدوده یوسف آباد

وانت.     نیسان.      خاور.     کامیون  کارگرخالی    شبانه روزی

باربری یوسف آباد دارای کادری مجرب و منظم و امانتدارمیباشد

باربری یوسف آباد حمل باربه تمامی شهرستانهای ایران با۲۰میلیون بیمه رایگان 

بسته بندی وسایل:
بسته بندی وسایل بسیار مهم است. اگر یک بسته بندی استاندارد داشته باشیم. در هنگام حمل اثاثیه دیگر نگران شکستن وسایل نیستیم .برای بسته بندی خوب امکاناتی لازم داریم. این شرکت با داشتن کارتن های محکم وبزرگ (سه لایه وپنج لایه)، فوم های ضربه گیر، سلفون، کارتون های مخصوص (داخل کارتون ها برای اطمینان بیشتر با فوم ها وپنبه برای وسایل شکستی بسیار حساس و قیمتی پوشیده شده است) در خدمت شماست.

نکا ت مشاوره ای :
هرقدر وسایل و ظروف شکستنی را با دقت بیشتری بسته‌بندی کنید، در مقصد با خیال آسوده‌تری آنها را باز خواهید کرد و سالم خواهید دید.
حتماً روی یک اتیکت اطلاعاتی در مورد وسایلی که درون جعبه قرار داده اید بنویسید و روی جعبه بچسبانید. باور نمی کنید که این کار در موقع باز کردن جعبه ها چه کمک بزرگی به شما خواهد کرد.
همچنین وسایل سنگین را کف کارتن قرار داده و وسایل سبک‌تر را بالاتر بگذارید.

حمل اثاثیه:
حمل اثاثیه با ماشین های بزرگ ، مسقف و تمیز (برای جلوگیری از آسیب دیدگی ،دیواره ی داخل کانتین ها موکت شده است .) ماشین ها مجهز به پتو وموکت برای قرار دادن بین وسایل و جلوگیری از شکستگی . با کارگران خوش اخلاق ، ورزیده و کاردان.

چیدمان وسایل:
برای جلوگیری از شلوغی خانه در هنگام چیدمان بهتر است از اطلاعات ما استفاده کنید . تا در کمترین زمان وبه دلخواه شما یک چیدمان راحت داشته باشید . با کارگران مخصوص چیدمان.

نکات مشاوره ای:
بهتر است چیدمان را اول از وسایل بزرگ شروع کنیم وبعد بریم سراغ وسایل کوچک.
بعضی از آپارتمان ها و خانه ها دارای راه پله باریکی هستند که بعضی از وسایل مانند ساید بای ساید به راحتی جابجانمی شوند.جای هیچ نگرانی نیست. این شرکت به منظور جلو گیری از آسیب دیدگی به رانندگان خود آموزش های لازم جهت باز وبسته کردن درهای (یخچال ساید بای ساید) داده است.

همین حالا با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید:

باربری یوسف آباداتوباریوسف آبادباربری یوسف آباداتوباریوسف آباداتوباریوسف آبادباربری یوسف آباداتوباریوسف آبادباربری یوسف آباد