باربری در گیشا

باربری گیشا - اتوبار گیشا - باربری در گیشا - اسباب کشی در گیشا - بسته بندی لوازم منزل

باربری در گیشا

باربری گیشا - اتوبار گیشا - باربری در گیشا - اسباب کشی در گیشا - بسته بندی لوازم منزل

جابجایی و حمل پیانو

جابجایی پیانو در اسباب کشی، یکی از مراحل مهم اثاث کشی و جابجایی وسایل منزل است. طریقه حمل پیانو یا نحوه حمل پیانو بسیار مهم است. شرکت های باربری باید با استفاده از بهترین روش حمل پیانو، اقدام به این کار کنند تا هنگام جابجایی آن، هیچ آسیبی به خود پیانو و یا دیوارها، در طول مسیر وارد نشود.

هنگام حمل و نقل پیانو، باید کارگران باربری و اتوبار نکات مهمی را در نظر داشته باشند که ما به آنها کاملا آگاهیم و جهت اطلاع  شما و دادن اطمینان خاطر به شما مشتریان گرامی، این موارد را بطور خلاصه در اینجا به اتفاق مرور می کنیم:

• حرکت دادن پیانو باید بسیار دقیق و آرام باشد (به خصوص برای پیانوهای رویال یا گراند)

• هنگام جابجایی پیانو، از قوی ترین کارگران حمل بار استفاده شود.   

• بعضی از پیانوهای دیواری و یا اسپینت، در زیر پایه هایشان چرخ دارند ولی در بیشتر مدلها اینطوری نیست و چند نفر همزمان می توانند پیانو را به آرامی بلند کرده و اقدام به بسته بندی پیانو کنند. خدمات بسته بندی پیانو هم بسیار حساس و مهم است چون اینکار مانع از آسیب رسیدن به بدنه آن و یا در و دیوار های اطراف آن محل می شود. معمولا این کار با استفاده از پتو یا پارچه های کلفت و با استفاده از تسمه و لوازمی مانند آن صورت می گیرد. 

• برای جابجایی پیانوهایی که چرخ زیر پایه هایشان ندارند می توان پس از بسته بندی، از وسایلی مانند چرخ های بزرگ (یا Hand Truck در باربری) استفاده کرد. 

• حمل و جابجایی پیانو در هنگام باربری باید بصورتی انجام شود که کوچکترین خسارت جانبی مانند آسیب به بدنه، پایه ها و یا کلیدهای آن وارد نشده و هیچ گونه خراش و یا ضربه ای به آن نخورد.